Pages

Friday 9 August 2013

Aduh Sakit Kepala !??

Assalamualaikum semua...

Masih lagi dalam mood raya...macam aku juga...mood nak bagi anak-anak seronok berjalan beraya...Al kisahnya hari ni berjalan ke rumah MIL...adik beraadik MIL rumah dekat-dekat jerr...so...aku, en suami dan anak-anak just jalan kaki jerr...huhu...

Sedap makan dan berjalan...kisahnya sampai kat umah pak sedara yang tengah nie...dia sakit kepala...bekalan dalam beg aku just ada LecithinB-Complex dan Ostematrix...aku hulur je lah yang tuh...2 biji Oste dan 1 biji B-Complex...then suruh pac cik tu pergi rehat...Aku pulak sambung beraya kerumah sedara yang lain......lepas lenih kurang 40 minit,..bila ditanya..katanya "alhamdulillah...dah makin baik..."

Syukur sangat dapat bantu...
B-Complex  untuk ringankan stress, darah tinggi...dannn cantikkan kulit...
Dipanggil juga Vitamin Kecantikan ...

Mampu membantu mengekalkan tekanan darah normal, meringankan stress

HARGAI KESIHATAN KITA...
KESIHATAN ADALAH KEKAYAAN KITA !!!






SMS / Whatsapp : 014-254 1884

No comments :