Pages

Monday 8 July 2013

Berpuasa dengan SUPLEMEN SHAKLEE

Assalamualaikum dan Selamat Menyambut Ramadhan...

Entri kali ni nak share pasal puasa dengan suplemen Shaklee...Sebelum share kena test dulu  betul tak...? Kali ni pilihan adalah set MIGHTY 3 GEM yang ada ESP+MEAL SHAKES+PD... Hurmm...memang best...air lain memang tak minum laaa...

Puasa as usual masa sahur memang minum air dalam 1 liter ++...Segelas ESP+ MEAL SHAKE + MILO adalah menu wajib sementara lauk pauk dipanaskan. Kenapa minum ESP + MEAL SHAKE? Sebab dah tau makan nasi mesti sikit..so ESP ni untuk recover TENAGA dan MEAL SHAKES mengandungi 19 vitamin,mineral dan zat perlu...normally bagi kat anak jer Meal Shakes..sebab dah ada promo bulan lepas..ibu pun try la jugak...dah lama tak minum Meal shakes...Meal Shakes ni bau Vanilla..memang wanginyer...dan best...

Siangnya tuh..kebiasaan hari berpuasa, saya akan alami sikit pening-pening, loya dan perut masuk angin...tapi bila minum Mighty 3 Gems Alhamdulillah...semua tu tak berlaku... ESP ni dah berbulan jugak saya minum...pedih-pedih perut memang ZERO dah sekarang...
Bertenaga dan bertenaga...hihi..best2...

PD @ Performance Drink minum semasa sahur jugokk...tujuannya untuk tenaga, kecergasan, mencegah penyahidratan. PD ni sesuai untuk semua orang tauuu...my son suker sangat ratah2 PD nih...rasa masam2 manis...

Bila berbuka...kurma memang wajib laaa...then minum ESP+Milo...solat , then sambung makan...sebelum tido...yang ni wajib di ambil oleh saya..OSTEMATRIX...kalsium supaya tidur lebih lena dan badan lebih rehat...

Hah..tulah serba sikit...apa yang saya amalkan semasa puasa ganti baru-baru nie...dengan ulang alik hospital, ambil anak skolah...buat kerja rumah... (erkk..ulang alik hospital?..saya bukan nurse @ sesiapa..just seorang anak yg melawat ibunya yg kurang sihat)...doakan yer emak saya cepat sembuh...terimakasih...

Bukan setakat tenaga..kulit pun cantik tauu...
Nak cuba MIGHTY 3 GEMS? PM saya, email, sms @ wassup 014-2541884
Shaklee Independent Distributor
ID 872537

No comments :