Pages

Tuesday 30 July 2013

Bengkel Nurtisi Shaklee Zon Utara

Bengkel Nutrisi Shaklee Zon Utara
Tarikh : 20 April 2013
( Shaklee Wellness Workshop 2013 )


Entry ni pasal Wellness Workshop yang aku sertai bulan April yang lepas...entry dah lama..baru nak buat posting...huhu...
Bengkel Nutrisi ni mengumpulkan semua Shaklee Independent Distributor di Zon Utara yang berkesempatan untuk menghadirkan diri...Memang best sangat..walaupun aku tak kenal sesaper...ader la 2-3 orang yang aku kenal..yang memang dah well known dalam biz Shaklee di Zon Utara neh...Hebat diaorang ni...Bekerja sambil buat biz Shaklee...
Tak lama lagi bley retired muda...huhuuu...Mudah-mudahan murah rezeki aku..Aamiin... Coz...Aku pun nak berjaya macam diaorang juga... 
^_^



Haa..ni aku...tempat duduk paling tepi..no 2 dari barisan depan...Sebelah-sebelah aku tu, Chinese...master-master belaka...


See..yang bawa baby pun ada..baby nangis kasi BF direct...
yang bawa kanak-kanak riang pun ader..tapi pilihan diaorang kat barisan belakang kot...
kat belakang sebelah pintu dewan...ada jer minuman ESP, Performance drink dan Meal Shakes...tapi aku tak sempat minum ponnn...duk concerntrate dengar Nutritionist cakap...

Ada aktiviti berkumpulan yang best, perbincangan dan pembentangan
Group aku? Bentangkan mengenai OmegaGuard...best woo...cuma aku jer cakap macam keretapi ekspress
Tu kata-kata nutritionist laa...hahahaa...sampai tak tahu dah nak cakap aper...padat, tepat, ringkas...
I'M enjoy the Moment...
Kumpulan siapa menang dalam pembentangan?
Haaa.....dah tentu oang yang nak cantik jelita...Geng Collagen...
Memang best diaorang ni...hahaha..Cantik Jelita sentiasa...
dengan Collagen Shaklee...


Hurmm...seharian kat sana...bermula pada jam 10 pagi hingga 6 petang.
Banyak input yang dapat kat sana...and also
Certificate to Certify that
Norhazlina Binti Mohd Zaki
has completed
Wellness Workshop 2013
-> Global Health and Wellness Business with Shaklee <-

Dah pun dapat sijil ...bertambah lagi pengetahuan dalam wellness and nutrition...
Alhamdulillah...


Apa yang dimaksudkan dengan Nutrition nih?
Terdiri dari Suplemen seperti 
  1. VIVIX
  2. COLLAGEN POWDER
  3. ESP - ENERGIZING SOY PROTEIN
  4. MEAL SHAKES
  5. PERFORMANCE DRINK - ORANGE
  6. CINCH SHAKE MIX
  7. CINCH ENERGY TEA MIX
  8. NUTRIFERON
  9. VITA-LEA IRON FORMULA
  10. CO-QHEALTH PLUS
  11. B-COMPLEX
  12. ALFALFA COMPLEX
  13. VITA-E COMPLEX
  14. OSTEMATRIX
  15. LECITHIN
  16. ZINC COMPLEX
  17. OMEGA GUARD
  18. ADVANCED JOINT HEALTH TABLET
  19. CAROTOMAX
  20. GLA COMPLEX
  21. HERB-LAX
  22. PEPPERMINT GINGER PLUS
  23. DTX COMPLEX
  24. GARLIC
  25. CHEWABLE VITA C 100mg
  26. SUTAINED RELEASED VITA C 500 mg

Haaaa...ni dia...healthy supplement...ambil ikut keperluan kita dan masalah kesihatan kita...
Sebarang pertanyaan boleh inbox saya, emel @ wassup @ sms ke 014-254 1884






No comments :