Pages

Tuesday 4 June 2013

Promosi June 2013-Meal Shake


Promo Meal Shake - Buy 6 free 1...
Bulan lepas promosi VIVIX..memang best !!! Sampai ada tak sempat grab...tapi takpa,..
Bulan ni kembali dengan promosi Meal Shake...Yang bestnya Meal Shakes ni sesuai untuk semua peringkat umur.
Untuk kanak-kanak hinggalah orang dewasa... Meal Shake Shaklee menyediakan 24 jenis Vitamin , Mineral dan Zat Perlu yang penting untuk perkembangan serta tumbesaran kanak-kanak.

Shaklee Meal Shake mengandungi kira-kira 120 kalori bagi setiap hidangan. Jadi ianya amat sesuai untuk kanak-kanak OBESITI...terbaik, dikisar bersama buahan untuk dibuat jus yang sedap...

Bagi kanak-kanak yang picky eater @ memilih makanan @ kurang makan...Meal Shake amat sesuai kerana ianya membekalkan pelbagai jenis vitamin, mineral dan zat perlu (multivitamin). Jadinya ibu bapa tak perlu untuk berasa teramat risau sekiranya anak anda kurang makan...kita berikan anak kita Meal Shake yang mengandungi protein dan kalsium ini. Mengikut pengalaman saya, doktor selalu sarankan multivitamin dan protein untuk anak-anak yang picky eater @ kurang makan ini.
Kanak-kanak @ ibu preggy yang sembelit boleh mengamalkan Meal Shake. Sebab apa? Meal shake ada fungsi detoksifikasi bagi membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari usus serta perut.
Meal Shake sesuai untuk kanak-kanak yang kerap demam kerana ia mampu membantu memberi tenaga serta membekalkan nutrisi yang lengkap kepada tubuh
Kanak-kanak yang mengalami asthma juga digalakkan mengambil Meal Shake beserta Omega Guard dan Vita C 100 mg yang bertujuan untuk menguatkan fungsi badan melawan jangkitan, mencairkan kahak serta menguatkan fungsi imun.
Bagi orang dewasa @ kanak-kanak yang tidak suka ubat @ suplemen dalam bentuk pil, Meal Shakes amat sesuai sebab ia kaya dengan multivitamin dan mineral.
Bagi ibu menyusu dan ibu hamil, juga digalakkan mengambil Meal Shake kerana ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk tubuh. Ia lazat dan mampu mengembalikan seri wajah kerana terdapatnya vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper untuk membina sel-sel darah merah yang sihat.

So..apa tunggu lagi?...Grab your now...pelbagai jenis vitamin , mineral dan zat perlu didalam satu canister Meal Shakes...tiada yang sama dengannya...

Harga MURAH ???- pm fb saya, sms @ wassup 014-2541884
ID Shaklee 872537 (Norhazlina @ Hanizamal)


No comments :