Pages

Friday 7 June 2013

PERSEDIAAN BERPUASA - BERPUASA & MENYUSU ???

BERPUASA dengan SET MIGHTY 3 GEM

Assalamualaikum semua...selamat sejahtera...
Tak lama lagi...seluruh umat ISLAM akan menyambut kedatangan bulan Ramadhan = mula berpuasa...jadi pada yang tengah mengQADA' puasa ..selamat berpuasa... :)
Seperti biasa KURMA menjadi pilihan kerana ia merupakan makanan sunnah dan boleh memberikan tenaga...
Selain kurma...untuk ibu yang menyusukan anak, memberikan tenaga, memelihara kesihatan serta mengelakkan gastrik semasa berpuasa, kita ada :::

  1. ESP - Energizing Soy Protein
  2. Meal Shakes
  3. Performance Drink

Kenapa ESP?
ESP merupakan minuman berprotein dari soya non GMO dan diproses dengan baik bagi menjaga mutunya. Mengandungi 9 asid amino yang diperlukan badan. Membantu memberikan rasa kenyang berpanjangan dan memberikan kita tenaga sepanjang hari. Tahukan anda ?, protein sangat diperlukan oleh tubuh badan dalam proses membaik pulih struktur kulit, rambut, kuku dan ia juga boleh mengurangkan kolesterol.

Meal Shakes

Merupakan suplemen yang KAYA dengan vitamin, mineral dan zat perlu @ sebagai pemakanan lengkap. Ia juga digelar sebagai easy-on-the-go meal kerana mudah disediakan dan kandungannya yang lengkap dengan nutrisi. Ia membekalkan 19 vitamin dan mineral yang diperlukan tubuh. Rasanya yang sedap, boleh diminum begitu saja atau dicampur dalam minuman lain.

Kanak-kanak yang baru mula belajar berpuasa sesuai dihindangkan dengan Meal shakes kerana kandungan protein dan seratnya memberi rasa kenyang berpanjangan disamping dapat membina ketahanan badan kanak-kanak.

Performance Drink
Merupakan minuman yang telah dipatenkan dan eksklusif oleh Shaklee dengan rumusan OptiCarb. Membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan. Ia juga memelihara otot, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir didalam tubuh.
Mencegah penyahidratan-dapat membantu menghilagkan rasa haus serta membantu mengekalkan paras gula.


Mereka yang berpuasa...Ibu yang menyusukan bayi..takperlu risau...akan kehilangan tenaga.
Nasihat saya buat ibu yang menyusu, yang risau susu merudum...anda duduk sejenak..tenagkan diri, fikirkan perkara yang mengembirakan...makan makanan yang mengembirakan anda. (Cth : suka makan nasi ayam, mee kari..sila2 layan diri yer)...jangan lupa ambil suplemen selengkapnya...In Shaa Allah...anda takkan ada masalah untuk berpuasa + menyusukan bayi dgn Mighty 3 Gem Set Shaklee

Bagi yang lain...terutamanya yang bakal menunaikan haji...Mighty 3 Gem set merupakan suplemen terbaik buat anda. Untuk lebih bertenaga, bersemangat, sistem imun..serta membantu mengurangkan penyahhidratan berlaku.

Akhir kata percaya pada diri sendiri, bantuan suplemen..dan berdoalah pada Allah SWT agar apa yang dihajati, di niat tercapai hendaknya...Aamiin...


Nak dapatkan suplemen Shaklee? PM fb, @ sms saya 014-2541884
SID Shaklee ID NO::: 872537


No comments :