Pages

Wednesday 20 November 2013

GIVE AWAY - LONDON & PARIS by Master Iffah Anuar

GIVE AWAY - LONDON & PARIS

Oleh ; Master Iffah Anuar - Shaklee

GA mudah dari Master Iffah Anuar...
Klik LINK ini ---> Give Away - London & Paris




Syarat yang dikenakan pun mudah di ikuti...

Mudah sahaja syarat-syaratnya:

1) 'LIKE' page Master Iffah Anuar - The Magic Mentor


2) 'LIKE' post ini dan


3) 'SHARE' post ini di FB atau blog anda.

Selesai lakukan 3 perkara di atas?

Tinggalkan komen di bawah ini:




"Hadiah ISTIMEWA itu pasti milik saya kerana..... "


Komen yang menarik dan unik bakal menerima HADIAH MISTERI dari London & Paris ")

Terma dan syarat:

1) 5 PEMENANG akan dipilih, keputusan hakim adalah muktamad


2) GA Period : 15 NOV - 25 NOV 2013


3) Terbuka kepada semua warga negara Malaysia berumur 18 tahun dan keatas.


4) GA ini tiada kene mengena dengan mana-mana pihak ketiga.



Dan ini sharing komen saya.....almaklumlaa...ayat keraih kedekung =>


---> Hadiah ISTIMEWA itu pasti milik saya kerana saya yakin...adanya sesuatu yang sukar

 didapati dari seseorang yang hebat pasti dapat saya merasa auranya, selain dapat 

memberi motivasi pada diri saya..... Go For It !... ^___^

4 comments :

Mizz Aiza said...

all the best kak.. :D

Unknown said...

Terima kasih atas entrynya :)

Unknown said...

Terima kasih Aiza...
Memeriahkan acara...
^___^

Unknown said...

Sama-sama MIA...memeriahkan GA...