Pages

Saturday 9 February 2013

Keguguran Rambut

Rambut di katakan sebagai MAHKOTA untuk semua...sebab apa?...sebab letaknya paling atas di kepala...hari ni aku nak share suplemen Shaklee yang berupaya membantu dalam merawat masalah keguguran rambut.

Keguguran rambut boleh  berpunca dari pelbagai sebab...antaranya stress, kekurangan sumber vitamin / nutrisi.
 "Insiden berkaitan keguguran rambut dengan tekanan jiwa ini kerap ditemui. Lebih kurang 60 peratus pesakit yang mengalami keguguran rambut adalah akibat masalah tekanan seperti runsing, tidak cukup tidur serta diet tidak seimbang." 
- melayukini.net

Masalah keguguran rambut juga berpunca dari penggunaan bahan kimia yang berlebihan, terdedah kepada bahan kimia dan panas yang berpanjangan yang menyebabkan perpeluhan yang melampau.

Disini ZINC COMPLEX banyak membantu dalam memulihkan rambut anda.
Testimoni 1
- dah dua bulan guna zinc complex, rambut dah kurang gugur (Azah, ibu kpd seorang anak)

Testimoni 2 (emak saya sendiri)

- " Ayah hang kata rambut mak dah tak banyak kat atas bantal mcm selalu." (mak saya ni dah 3 bulan gunakan Zinc Complex Shaklee. Sebagai seorang anak, saya dah tentulah happy kannn... asalnya mak saya ni ambil zinc untuk membantu penghasilan insulin kerana mak saya ada kencing manis :(.... Alhamdulillah... 

Untuk masalah keguguran rambut antara suplemen yang boleh di ambil ::


ZINK COMPLEX / 120 TAB
RM 33.75

ESP / 850 G
RM 150.00

B-COMPLEX / 120 TAB
RM 53.75

GLA COMPLEX / 60 CAP
RM 91.25

VITA C / 180 TAB
RM 92.50

VITA E COMPLEX / 120 CAP
RM 149.00


Berminat boleh pm fb saya :: Norhazlina Mohd Zaki
ID Shaklee :: 872537
SMS / Wassup :: 014-2541884

No comments :