Pages

Wednesday 13 February 2013

Diary sehari dgn Shaklee...

Seharian dengan Shaklee...

Pagi- pagi- minum secawan air sblum ke tandas...then pekena ZINC + secawan lagi air - Sbb rambut gugur. Zinc Complex yang murah dan berkesan pada aku dan family aku yg ada masalah keguguran rambut...kesannya?..rambut dah kurang gugur tauuu...sebotol RM33.75 ada 120 tablets = 4 bulan.....
Mesti ada yang tanya kenapa 4 bulan?...sebab aku ambil sehari sebiji sahaja...klau ada masalah kronik kebotakan, boleh up la pengambilannya...


Lps Subuh, secawanc ESP+MILO. Klau rajin blend dgn yogurt...sedapp weiii...
ESP RM 150.00...baik utk kulit dan support protein harian...dah nk masuk 4 bulan ESP aku br nmpak bontotnya...tggu next mth plak laaa... :)


B.fast, then amik ALFALFA yg baik untuk buang angin dalam badan, keputihan dan sebagainya...nak tau?...sms/ wassup yer...


After lunch VITA C- Vitamin paling OHSEM LOL.....harga RM 92.50, ada 180 bijik...dahla NATURAL @ SEMULAJADI...murah klau aku bandingkan dengan VITA C yang kat luaq tuh...yg sintetik pun dijual dengan harga RM25 hengget 30 biji...(ni harga paling murah aku jmpa laaa)...takdak hat ni, chew Vita C Plus 100mg pun jadilah...harga RM112.50, 300 tablets... Hurmmm...banyak tuh....

 


After dinner GLA utk cyst yg ada neh...selain dr utk cyst, ia juga baik utk kulit...baik juga untuk kesuburang dan seimbangkan hormon...untuk yang period on off...


Sblum tido mkn OSTEOMATRIX..sbb aku kureng minum susu...Oste @ Kalsium ni sebotol RM61.00, sehari sebiji...ada 120 biji....4 bulan tuh...
Ok..ni lah ceritera seharian aku ngan Shaklee...senaman aku turun naik tangga...pemakanan..macam biasa...and yang best masa timbang baru-baru neh, berat turun sekilo...hahaha...padahal aku makan cake, nasi lemak, kari (biasa la org Penang kari tak lepas)...boleh kata tiap-tiap hari...bulan ni amik Meal Shake untuk tambah balik berat aku yg sekilo tuh...

Berminat nak cuba? Bleh la sms@ wassup yer...

No comments :