Pages

Sunday 12 January 2014

Minuman ISOTONIK Aku ~ Sport Nutrition

Assalamualaikum.......
Salam pagi Ahad semua...besok dah start keja...
Ada yang hari ni dah start keja dah...kan...
Wokeyyy...
Aktiviti hari ni?...
Nak hike Bukit BM / Bukit To'Kun jap lagi...
Alang-alang dah lewat...soo...aku lewatkan sket lagi..hahah

Hurmm..yang pastinya...untuk outdoor macam ni..aku selalu
pilih untuk minum PERFORMANCE DRINK ( klik untuk detail) selain dari
100 Plus atau minuman isotonik yang lain...
Bezanya...Performance Drink ni aku kena bancuh 
sebab ianya dalam bentuk serbuk...

Why Choose Performance Drink ?
 - Rehydrates Faster than Water
- Ada OptiCarb untuk tenaga yang berpanjangan
- Membekal bendalir & elektrolit yang penting untuk mencegah penyahidratan
- TERBUKTI SECARA KLINIKAL dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi TENAGA, OTOT, DAN PARAS bendalir yang perlu bagi penyahidratan  yang wajar.

Yang penting tak ada PERASA dan PEWARNA tiruan... Selamat untuk perut yang gastrik...

Okeylah..time to go...kita sambung chit chat lagi nanti...BW pun blom abessss...
Aku akan gigih berusaha...

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU SEMUA...

TINYMUMMY.BLOGSPOT.COM...
SMS 014-2541884

1 comment :

Mizz Aiza said...

selamat berhujung minggu kak. nampak sedap minuman bertenaga itu..