Pages

Monday 22 April 2013

Bengkel Nutrisi Shaklee

Bengkel Nutrisi Santaiii...
Assalamualaikum semua...nak share sket pengalaman pertama joint Bengkel Nutrisi Shaklee... Memang best dan santai...Everything is smooth and happy...penuh dengan manfaat dan ilmu...tapi bagi aku yang pertama kali attend nie..dengan takdak preparation, memang kelam kabut...hahaha..mana taknya, this is my first time LOL...tapi ok laaa...segala input dan intipati mengenai produk akan aku share lagi kemudian...

Product workshop bermula pada jam 10 pagi
Berhenti rehat kira-kira pukul 12.45 tengahari, makan dan solat...
Bersambung kira-kira jam 2 petang...

Kat dalam tue ada di sediakan minuman kegemaran ramai..apadia? Dah tentu ESP dan Performance Drink...
Padahal...aku tak pi minum pun...ruginyerr..acaner nak minum..duk dalam aircond, sejuk...minum ayaq banyak satgi nak kena pi toilet..hahaha...aku minum ja ayaq kosong.
Aku pilih untuk duduk di depan bagi elakkan rasa mengantuk dan kurang konsentrasi dan bagi membolehkan aku mendapat lebih ilmu...hahaha (ecehhh)..sebenarnya aku pi ni sorang-sorang ja..sampai sana..sorang dua ja aku kenai..hat lain semua kenai ikut alam maya...tibaii jelah...sebab aku pi nak belajaq...sooo, aku tak kisah...(memang aku macam nie pun...)

Lepas pukul 3 ada sesi grouping dimana kami dibahagikan mengikut kumpulan dan diberikan "task" - melukis dan menulis..sporting abess group aku nehhh...... Dan, tibalah masa untuk buat presentation...satu group 2 minit jerrr...adehhh...sat ja...sooo aku apalagi...goreng dengan pantas...taksampai 2 minit settle (even dalam kepala otak aku nie, semua maklumat ada) ...tapi ada errr...errr...al maklum laaa..aku nie gelabah tak abess kalau buat presentation atau bagi speech kat depan...adoiyaiii ...kenapa aku pulak kena buat presentation... haa..nie lagi satu...Chinese guy yg satu group ngan aku tak joint atas stage pung, yang mana dia telah diberi mandat untuk buat group presentation...untuk mengelakkan tolak menolak, tarik menarik..aku memberanikan diri capai mirc dan sembang-sembang dengan cepat dan pantas...hahahahaha... Turun dari stage, master yang duk sebelah aku tanya...u cikgu ka?...hahaha...tak layak rasanya...budak pengakap ada la aku ajaq...anak-anak aku kat rumah, ada la aku ajaq...jadi cikgu?..tak layak rasanya...malu dennn...

Hurmm..tahun ni umuq aku dah masuk 34 tahun...yang best master kat tepi aku tuh cakap , nampak macam umuq 20 + ja...hihi... (yang aku tau muka aku nie dah muka mak budak yangh berusia 30 an) ---ni lah gara-gara ESP, Vita C, Vita E dan GLA SHAKLEE...

Semoga Kesihatan dan Kecantikan serta Kebahagiaan menjadi MILIKKU...Aamiin.....

Sepanjang bengkel teringat kat anak-anak di rumah..dah makan ka...duk buat apa...macam-macam... hihi..tapi kalau bawa..sure aku jadi baby sitter jaa..sebab anak aku bukan jenis tau duk diam...hahaha... takper..sehari jaa..tak sampai 12 jam pun...(macam aku tak pernah pi kerja ..kannn...tinggal anak kat baby sitter...tapi ini kali..tinggal dengan en hubby)...

Hurmm...sampai di sini saja..nanti kita sambung lagi...Shaklee is the Best!!! Natural / Semulajadi, Berkesan serta Selamat...(Murah lagi Berkualiti- kalau compare dengan yang lain, yang kebanyakkan nya SINTETIK)

Ok guys...happy reading yeaa !!!
Salam... 
x0x0-keyna

No comments :