Pages

Wednesday 8 May 2013

Promosi Bulan May 2013 - VIVIX

VIVIX - The Exclusive, The Best !

Assalamualaikum...selamat pagi..selamat sejahtera dan selamat berbahagia...semoga selamat semuanya...
VIVIX? Apatu?...Dulu memula, aku just nampak botol merah dan isinya macam air sirap, bezanya? PEKAT ! Cemana tau itu VIVIX?

Ni hah gambar VIVIX...Kat dalam VIVIX ni, terdapat 4 jenis bahan aktif lagi exclusive iaitu :::
  1. Muscadaine Grape- Satu-satunya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih dari satu KROMOSOM.Dipercayai oleh para saintis yang ini mneguatkan lagi profil polyphenolnya. Ia juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan tinggi, satu phyto-nutrient yang TIDAK DI JUMPAI dalam anggur dari jenis yang lain.Ia juga telah menunjukkan ciri-ciri menghentikan kimia peenyebab KANSER, ANTI-VIRUS dan ANTI-KANSER. 
  2. Purple Carrot-Sumber terbaik vitamin A. mengandungi phytokimia termasuk CAROTENOIDS, PHONELICs, POLYACETYLENEs, ISOCOUMARINs, dan SESQUIDTERPENEs. Mengandungi antioksidan yang MUJARAB iaitu anthocyaninS-yang bertanggungjawab pada warna MERAH MENYALA , BIRUdan UNGU pada buah dan sayuran. especially blueberry yang mempunyai aktiviti antioksidan. Ia juga merupakan antioksidan utama dalam karot  berwarna ungu-kuning & ungu-oren. Asid Klarogenik - antioksidan paling banyak ditemui dalam karot dan dipercayai bertanggungjawab mengurangkan DIABETES. Kajian juga menunjukkan anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti BIOLOGI termasuk anTIOKSIDAN, ANTI-RADANG, ANTI-MIKROBIAL, ANTI CARCINOGEN, PLATELET DARAH DAN SALURAN DARAH. Lipoprotin yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit jantung KORONARI. 
  3. Elderberry (Sambucus Nigra) - Elderberry berkesan dalam mengubati simptom FLU, terutama INFLUENZA B. Mengandungi flavonoids yang mempunyai ciri-ciri antioksidan yang kuat yang dapat melawan jangkitan virus dan bakteria. Kaya dengan antocyanin-memberi kesan anti radang (baik untuk sendi-sendi). Kaya dengan vitamin A, B dan C serta nutrien seperti asid amino, carotenoid, tannin dan rutin. Berkesan untuk melawan jangkitan flu, dan virus. Jangkitan yeast, flu, asma, batuk, sesak hidung, dada dan Diabetes.Berkesan juga untuk merendahkan tahap kolestrol LDL, kardio @ jantung termasuk strok, stress, sistem penghadaman dan baik untuk mata. 
  4. Polygonum Cuspidatum - Atau di kenali sebagai knotweed Jepun. Merupakan sumber resveratrol. Selain itu ia juga digunakan untuk merumuskan suplemen anti penuaan dan perubatan tradisional cina. Resveratrol mampu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, meninggikan prestasi atlet, mengurangkan tekanan darah dan berat badan. Suplemen reveratrol juga dikatakan mampu memanjangkan  hayat (dengan kuasa Allah jua). 






     Untuk lebih muda, pemudaan, kelihatan lebih muda

     10 kali ganda baik dari RESVETROL sendiri
     Shaklee VIVIX 100 % Natural


    Kenapa kita perlukan VIVIX...

PROMOSI MAY 2013..VIVIX SHAKLEE..NORMAL PRICE RM 475.00 SEBOTOL..BULAN INI RM 407.00...Untuk lebih promosi boleh terus message saya..sms @ wassup 014-2541884.



Norhazlina Mohd Zaki
ID 872537

No comments :